BLOG

Impulzni e-nakupi in vstajenje e-priporočil

Trendi   |   7.2.2017

Ameriško podjetje Harris Poll{-15712}je analiziralo decembrske podatke spletne prodaje, ki so jih zbrali na{-15712}marketinški{-15712}platformi{-15712}Listrak. Njihova glavna ugotovitev je bila, da je kar 71 % prejemnikov upoštevalo priporočila iz emailov.

Nekaj dni po praznikih so anketarji na terenu preverili, kakšna darila so letos kupovali Američani. Ugotovili so, da je bilo za 8 % več spletnih nakupov, kot leto pred tem. Čeprav gre za izjemno rast, pa mnogi spletni trgovci še vedno čakajo, kdaj se bo zgodil pravi preboj. Očitno je za večino nakupovanje še vedno družaben in sociološki dogodek, potrošnikov pa gneča v trgovinah sploh ne moti. Tega doživetja seveda po spletu ni.

December 2016{-15712}je bil poseben tudi zato, ker je bilo 40 % daril povezanih z ekologijo, bio, eko, naravi prijaznimi materiali (decembra 2013 jih je bilo le{-15712}dobrih 15 %), zanimiv pa je tudi porast (dobrih 31 %) v segmentu prestižnih visokocenovnih daril.

Ključna ugotovitev raziskave pa je vendarle odzivnost na e-maile. 71 % tistih, ki so prebrali promocijski mail z nasveti in priporočili (predstavitvenih podatkov o izdelkih ni nikdar preveč - testimonials), se je kasneje tudi odločilo in kupilo izpostavljen izdelek. Poleg tega 21 % anketiranih pričakuje, da jih proizvajalci odslej večkrat in redno obveščajo{-15712}o novostih in prodajnih akcijah. Kar 44 % vprašanih ima svoje priljubljene blagovne znamke o katerih bi želeli vedeti več. Vse več je potrošnikov, ki{-15712}jih zanima, kaj se dogaja s produktom, in si želijo aktivnega sodelovanja: radi izpolnjujejo ankete, ocenjujejo izdelke, komentirajo, delijo izkušnje s prijatelji ...

Analiza podatkov pa je pokazala še na eno posebnost.

Minulega decembra{-15712}je bilo trikrat več impulznih spletnih nakupov, zato je to kategorija vredna pozornosti. Najvišjo rast v tem segmentu je dosegla modna industrija, ki je s kombinacijo klasične reklame in e-poštnih sporočil povečala prodajo v svojih spletnih trgovinah tudi za 315 %.

Seveda to velja za uveljavljene blagovne znamke z izdelki vrhunske kvalitete.

Ljudje še vedno neradi kupujemo mačka v žaklju.
{-15712}

n.n.

   Deli po Facebooku