Pripravili smo novost – nov produkt v naši zalogovnici odličnih rešitev

Adverta TRUE Native

Po zgledu svetovnih trendov tudi pri Adverti omogočamo sožitno oz. nativno oglaševanje, ki smo ga dvignili na nivo primeren slovenskemu jeziku.

Rešitev omogoča natančno oglaševanje ciljni skupini, ki jo definira vsebina. Poleg osnovnih IAB kategorij ponuja Adverta tudi unikaten sistem prepoznavanja vsebinskih sklopov, besed in besednih zvez (vse to s podporo za slovenski jezik), zato se oglasi prikažejo samo poleg relevantne vsebine.
100% BRAND SAFETY
Pomemben del sistema je tudi t.i. 100% BRAND SAFETY, saj lahko definiramo tudi negativne besede in besedne zveze, kjer se oglas ne pokaže.

Advertina rešitev je unikatna, saj ostali sistemi zaradi tujih platform ne upoštevajo posebnosti slovenskega jezika, ne analizirajo vsebine in zato ne dosegajo ustrezne varnosti in učinkovitosti.




Adverta TRUE Native gostuje na največjih slovenskih portalih (doseg po MOSS je več kot 150 miljonov mesečnih ogledov in z več kot 700 unikatnimi prispevki na dan), kar zagotavlja odlično pokritost celotnega trga.

Pozicija je pod člankom, jasno označena in ločena.






Ker je TRUE Native del sistema Adverte, na izpeljanih kampanjah izvajamo tudi:
  • remarketing
  • ankete
  • ostale napredne oblike - DCO*

* DCO = Dinamična optimizacija kreativ (Dynamic Creative Optimization)
Tehnologija DCO ustvarja personalizirane oglase na podlagi podatkov in v odvisnosti od ostalih elementov oglasa (slike, video, besedilo, postavitev ...).