Dinamični marec 2020: mesec, ko je virus (skoraj) ustavil državo

Korona: virus in priložnost

Pozornost, kot je še ni bilo: v času karanten in epidemij beležimo izjemno povečanje števila uporabnikov po spletu.

V času, ko se prilagajamo na nov način življenja, je mreža Adverta (vključuje več kot 40 vodilnih slovenskih medijev) zabeležila izjemno rast:
  • Teden po razglasitvi pandemije se je obisk povečal za 78,9 % (primerjava s tednom pred tem).
  • Občutno se je podaljšal povprečen čas branja in sicer za 113,9 % (iz 4 minute in pol na dobrih 9 minut).
  • Najbolj brane teme in povezane besede so:
    1. korona
    2. recepti (izstopajo nasveti iz domače lekarne)
    3. počitnice (potopisi in zapisi iz potovanj)
    4. nasveti (DIY – naredi sam: vrtičkarstvo, urejanje okolja, domača opravila)
    5. obnova hiš, stanovanj
Vir: Adverta.si
V času, ko je obveščanje in osveščanje spletnih uporabnikov izjemno pomembno, Adverta ponuja oglasne formate povezane z vsebino:
  • Dinamični PR članek – izkoristite možnost vsebinskega oglaševanja, ki je trenutni trend na področju spletnega oglaševanja. Zaradi svoje oblike in obveščevalnega momenta je učinkovit način podajanja informacij spletnim uporabnikom (PRIMER)
  • TRUE Native oglas – poleg osnovnih IAB kategorij ponuja Adverta tudi unikaten sistem prepoznavanja vsebinskih sklopov, besed in besednih zvez (vse to s podporo za slovenski jezik - PRIMER), zato se oglasi prikažejo samo poleg relevantne vsebine.
100% BRAND SAFETY
Pomemben del sistema je tudi t.i. 100% BRAND SAFETY, saj lahko definiramo tudi negativne besede in besedne zveze, kjer se oglas ne pokaže.

Advertina rešitev je unikatna, saj ostali sistemi zaradi tujih platform ne upoštevajo posebnosti slovenskega jezika, ne analizirajo vsebine in zato ne dosegajo ustrezne varnosti in učinkovitosti.
Partnerji Adverte so: Delo spletne edicije, Dnevnik spletne edicije, Večer spletne edicije, Adria Media Ljubljana spletne edicije, Media24 spletne edicije, Žurnal 24 ...

Oglaševalska mreža Adverta ima več kot 900.000 unikatnih obiskovalcev interneta v Sloveniji in več kot 200 milijonov prikazov (vir: MOSS).
Adverta ponuja naslednje oblike segmentacije:
  • Segmentacija po interesnih skupinah (PODROBNO)
  • Regijska segmentacija
  • Določitev ključnih besed
  • B2B segmentacija *

* B2B segmentacija: testno obdobje.