Sožitje tiskanih in digitalnih katalogov

Adverta katalog

Kadar združite tiskane kataloge z orodji digitalnega marketinga in remarketinga, dobite sistem povečanja prodaje in poznavanja potrošnikov. Adverta katalogi se sproti prilagajajo in učijo.


Rešitev Adverta katalog daje do 3x večjo prodajo storitev iz katalogov!

Rešitev izkorišča moč klasičnih medijev, natančnega digitalnega targetiranja ter sistem remarketinga s funkcijami aktivnega marketinga. Gre za zaporedje znanih tehnologij v funkciji povečanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.

Adverta katalog nadgrajuje prednosti kataloške prodaje z naprednimi funkcionalnostmi digitalnega marketinga.






Papirnati katalogi prinašajo več izzivov:
  1. Draga izdelava (tisk) in dostava.
  2. Nezmožnost targetiranja, slabo ciljanje.
  3. Velika konkurenca (katalogov je vedno več!)
  4. Pravne omejitve (poštne nalepke)
  5. Obremenjenost okolja (za 1 tono papirja potrebujemo 17 dreves!)
Digitalni katalogi nimajo omejitev, dosegajo bistveno večji avditorij in ponujajo orodja za bolj natančno ciljanje. Targetiranje je lahko vsebinsko (analiza člankov), geo-lokacijsko, časovno in analitsko (remarketing). Vse to so mehanizmi s katerimi spodbujamo prodajo, kupce nagrajujemo in migriramo na splet (to se je izkazalo za zelo pomembno v času korona virusa spomladi 2020).

Ključne točke Adverta katalogov:

Prva faza je izbor TOP produktov iz kataloga (običajno nekaj dni pred načrtovano akcijo - digitalni katalog je običajno na volj pred tiskanim, ki ga je potrebno še ustrezno distribuirati).

Spremljanje interesa (Adverta analizira vsebino ter se sproti uči in prilagaja ciljnim skupinam).

Remarketing (uporabnikom, ki so pokazali interes, se po nekaj dneh - odvisno od nastavitve akcije - prikazujejo samo izbrani in povezani izdelki: če nekdo kupuje vrtno pohištvo, ga morda zanimajo tudi senčniki ...).

Aktivna zanka (izbor iz kataloga se ves čas prilagaja uporabniku - funkcionalnosti remarketinga; sistem se sproti uči in prilagaja, znanje pa se nadgrajuje s prejšnjimi katalogi).

Mreža Adverta vključuje večino največjih slovenskih medijskih portalov, zato je pestrost dnevnih vsebin in uporabnikov velika in raznolika (z naprednimi orodji je CTR tudi več kot 3 %).

Sistem Adverta katalog je popolnoma avtomatiziran, rezultati pa so z vsako ponovitvijo vedno boljši.
Glavne ciljne skupine: Sistem katalogov je primeren predvsem za tiste, ki že izdajajo kataloge (tedenske, mesečne in celo občasne). Pri vseh analitika in remarketing delujejo ne glede na časovno obdobje (primer: retargetig pri zimskih gumah, vrtnarjenju in vsakodnevnih živilih). Pomemben poudarek je tudi, da digitalnemu katalogu in nujno, da sledi tiskan katalog, kar pomeni, da je Adverta katalog primeren tudi za spletne trgovce. Poleg tega pa v katalogu ni nujno, da so samo materialni produkti, lahko so tudi storitve (fitnes storitve, turistične agencije, rezervacija tenis igrišč, gostinska ponudba ... ).