TOP 1
Mitsubishi ASX
Naročnik: Digital House
Format: lebdeči oglas
CTR: 11,77 %
TOP 2
Honda, Civic
Naročnik: Digital House
Format: lebdeči oglas
CTR: 7,41 %
TOP 3
Instant Launch Barcaffe
Naročnik: Digital House
Format: lebdeči oglas
CTR: 6,46 %
TOP 4
ŠTAJERSKI AVTO DOM, Captur
Naročnik: ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,42 %
TOP 5
Kalcer, Komprimax
Naročnik: IR Image
Format: lebdeči oglas
CTR: 4,22 %
V aprilu 2021 je bila Slovenija globoko v času koronavirusne epidemije, zato ne preseneča, da so se med 5 najboljših oglasov v mreži Adverta uvrstili kar tri avtomobilske akcije. Zlasti prvi dve (akciji za Mitsubishi in Hondo – oboje je delo agencije Digital House) izstopata po kombinaciji videa in fotografij, kar je očitno zmagovalna formula, pa še več detajlov je na tak način mogoče pokazati.
Pravo nasprotje mariborskemu Štajerskemu domu, ki je celoten oglas namenil enemu modelu in pokazal, da je mogoče s tudi statično sliko in z nekaj animiranimi dodatki pritegniti obiskovalce.
Na prefinjen način je obiskovalce nagovoril tudi Barcaffe (delo Digital House), ki nas je spomnil na vonj po kavi, miru … V turbulentnih časih, ko je vsak iskal trenutek miru, je bila to prava spletna popestritev.
In še Kalcerjev oglas (delo IR Image) za prodajo v njihovi spletni trgovini moramo omeniti, ker gre za izredno nišni produkt. Svojim potencialnim uporabnikom ne prodajajo samo tesnilnih trakov, pač pa se utrjujejo kot strokovnjaki in poznavalci novih tehnik gradenj. Njihova rubrika Info in nasveti gre v smeri, ko vsebina podpira ponudbo v trgovini. Več vsebin zagotovo pomeni tudi več obiskovalcev.
Adverta je slovenska oglaševalska mreža, ki gostuje na spletnih straneh pomembnih slovenskih medijev za katere velja, da objavljajo veliko lastne vsebine in s tem dvigujejo kvaliteto slovenskega interneta (kdo pa bo, če ne mi sami). Pridobljeni podatki veljajo za akcije, ki so se zaključile v mesecu na katerega se lestvica Advertinih TOP 5 nanaša.
Več informacij dobite na: Adverta.si in na info@adverta.si
ZVŠ