Blog

Adverta TOP 5 – februar 2021

2. 03. 2021 | Top 5

TOP 1


ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o., ZOE, februar

Naročnik: ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o
Format: lebdeči oglas
CTR: 7,75 %


TOP 2


ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o., Toyota, Yaris

Naročnik: ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,74 %


TOP 3


Autocommerce, Mercedes-Benz Sijajnih 10

Naročnik: Digital house
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,72 %


TOP 4


TOP 4
ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o., Zaloga vozil

Naročnik: ŠTAJERSKI AVTO DOM d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,46 %


TOP 5


Carso, Systane

Naročnik: PointOut
Format: lebdeči oglas
CTR: 4,94 %


V tokratnih TOP 5 prevladujejo avtomobilisti. Še posebej zanimiva sta oglasa za prodajo rabljenih vozil na tretjem in četrtem mestu. Lestvico zaključujejo leče za oči.

Prav zato je toliko bolj zanimiv oglas za Autocommerce (agencija: Digital house), ker se Mercedes-Benz z rabljenimi vozili višjega cenovnega razreda predstavlja s ponudbo, ki je dostopna tudi množicam.

Tokrat so med najboljšimi animirani oglasi, presenetljivo pa med njimi ni nobenega oglasa z videom.


Adverta je slovenska oglaševalska mreža, ki gostuje na spletnih straneh pomembnih slovenskih medijev za katere velja, da objavljajo veliko lastne vsebine in s tem dvigujejo kvaliteto slovenskega interneta (kdo pa bo, če ne mi sami). Pridobljeni podatki veljajo za akcije, ki so se zaključile v mesecu na katerega se lestvica Advertinih TOP 5 nanaša.
Več informacij dobite na: Adverta.si in na info@adverta.si

ZVŠ