TOP 1
Union, Na polno 4, nefiltrirano – ženska
Naročnik: Digital House
Format: lebdeči oglas
CTR: 14,97 %
TOP 2
BLT, sekcijska garažna vrata_V1
Naročnik: BLT d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 9,18 %
TOP 3
BLT, sekcijska garažna vrata_V2
Naročnik: BLT d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 7,95 %
TOP 4
Merkur zavarovalnica, branding
Naročnik: IR Image
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,63 %
TOP 5
Energija plus – pravokotnik
Naročnik: Energija plus d.o.o.
Format: lebdeči oglas
CTR: 5,33 %
Med tokratnimi TOP 5 najbolj klikabilnimi oglasi močno izstopa Laško (agencija Digital House), ki je med žensko populacijo dosegel izjemen rezultat. Ženske so očitno večje ljubiteljice piva, kot moški, izpostaviti pa velja format videa, ki je izjemno ozek in visok. Že na prvi pogled je jasno, da je bil video narejen z mislijo na internet. Večina namreč kar skopira televizijski oglas, kar ni vedno najboljša rešitev. Televizijski oglasi namreč ne vabijo h klikom, zanje veljajo drugačne zakonitosti.
In še ena akcija si zasluži pozornost …
Energija plus je za svojo ponudbo uporabila fotografijo prve ulične svetilke na slovenskem (in v tem delu Evrope!). Zgodovinsko fotografijo so pripeljali v digitalni svet in s tem pokazali, da so oglasi lahko tudi poučni. Uporabniki so očitno to sporočilo razumeli in podprli.
Adverta je slovenska oglaševalska mreža, ki gostuje na spletnih straneh pomembnih slovenskih medijev za katere velja, da objavljajo veliko lastne vsebine in s tem dvigujejo kvaliteto slovenskega interneta (kdo pa bo, če ne mi sami). Pridobljeni podatki veljajo za akcije, ki so se zaključile v mesecu na katerega se lestvica Advertinih TOP 5 nanaša.
Več informacij dobite na: Adverta.si in na info@adverta.si
ZVŠ