Blog

Kako koronavirus spreminja potrošnike

30. 04. 2020 | Adverta

Kako so se v dobrem mesecu in pol epidemije spremenili naši interesi? Delni odgovor se gotovo skriva tudi v lestvici najbolj branih in iskanih člankov v aprilu 2020. Spremembe glede na mesec marec 2020 so zgovorne.

1. Korona
V marcu 2020 so bile z naskokom najbolj iskane vsebine vezane na koronavirus. Konkretneje: slovenske uporabnike spleta je najbolj zanimala širitev virusa in primerjava vladnih ukrepov sosednjih držav.

Aprila 2020 ostaja koronavirus še naprej med najbolj branimi vsebinami, vendar z občutno spremembo. Tokrat spletne bralce zanimajo predvsem zdravila. Bili so dnevi, ko so članki o novih zdravilih celo presegli aktualne slovenske zdrahe povezane z nabavami zaščitne opreme.

2. DIY
Marca 2020 so bili zelo iskani recepti za hitro pripravo obrokov. Če k temu dodamo še podatek o izrednem porastu naročil dostave hrane na dom, bi lahko zaključili, da Slovenci nismo najbolj vešči kuhinjskih veščin.

Domačo kuhinjo so v aprilu zamenjali domači nasveti, kjer izstopa vrtičkarstvo, vse bolj pa postaja jasno, da bo koronavirus zaznamoval tudi letošnje poletje. Izredno se je povečalo zanimanje za montažne in vgradne bazene, še bolj pa za vrtna otroška igrala.

3. Prosti čas
Sproščanju vladnih ukrepov glede športnih aktivnosti sledijo tudi interesi potrošnikov. Tako si lahko letos obetamo, da bomo Slovenci postali ljubitelji golfa, kolesarstva, ribolova … Še naprej pa naj skrbijo odvečni kilogrami, le da še ne vemo, kje bomo lahko pokazali svojo izklesano postavo.

4. Recepti
Recepti so iz marčevskega drugega mesta padli na aprilsko četrto. Vendar to ni edina sprememba. Marca 2020 je Slovenski potrošnik iskal domača zdravila, nasvete za krepitev imunskega sistema, aprila pa so prišle na površje jedi na žaru, peka kruha in predvsem zanimanje za začimbe. Letošnje poletje bi lahko bilo zelo pikantno.

5. Tehnika
Tisti, ki imajo otroke, so se v aprilu očitno sprijaznili, da njihovi malčki potrebujejo novo opremo. Poleg iskanja najcenejših kartuš je v aprilu naraslo zanimanje za prenosne računalnike, tablice in še posebej telefone z dobro kamero. Sicer je v aprilu močno upadel interes za televizorje, se je pa povečala priljubljenost multifunkcijskih pametnih ur. Tudi to nakazuje, da bi Slovenci poletje raje preživeli v naravi, kot pred televizorjem.

Podatki o najbolj branih vsebinah so bili zbrani z Advertinim analizatorjem besedil marca in aprila 2020.

ZVŠ