Ni lepšega, kot splaviti nov blog za katerega že v začetku veste, da bo prinesel kopico pomembnih novosti. Nekaterih ekskluzivnih, edinstvenih, izvirnih, celo revolucionarnih novosti. Verjemite, da bo občasen obisk tega bloga obvezno čtivo za vse zazrte v prihodnost.
Začnimo s pomembno temo … Najpomembnejšo. V Sloveniji imamo 616 tisoč televizorjev, kar predstavlja 3,25 Slovencev na priključek. Zakaj je to pomembno? Če vemo, da je v Sloveniji 451.581 stacionarnih internetnih priključkov, kar predstavlja 3,14 uporabnika na priključek, je jasno, da internet televiziji močno diha za ovratnik.
Še več!
V dopoldanskem času je televizija, pa naj se še tako trudi z jutranjim programom, že pred leti izgubila vojno z internetom. Od 7. do 15. ure je splet nedvoumno vodilni medij v Sloveniji. S pojavom tablic in mobilnih naprav uporaba interneta enormno narašča tudi v večernih urah. Multi-screening je termin, ki ga bomo v prihodnosti še velikokrat slišali, in že povzroča resne glavobole klasičnim medijem. Vse to pomeni, da je samo vprašanje časa, kdaj bo internet prevzel primat tudi ob večerih. Že danes pa je internet tisti, ki določa kaj boste zvečer gledali. Preveč je namreč kanalov, da bi lahko naključno izbirali program. Večina že danes spremlja tiste oddaje o katerih se piše po spletu.
Tem podatkom ob bok sledi logično vprašanje: zakaj slovenski oglaševalski internetni kolač zaseda slabe 4 odstotke, televizije pa 67 odstotkov? Se vam ta razkorak ne zdi prevelik?
Če ste podjetnik, bi nam vi morali povedati, zakaj je tako. Vsekakor racionalne razlage ni.
Nekoč se je Aljoša Domjan, lastnik spletne trgovine EnaA, vprašal, “zakaj samo 2 % Slovencev po spletu kupuje belo tehniko, med tem, ko pa to isto počne 15 % Čehov in 50 % Nemcev?”
Tudi za to verjetno ni racionalnega odgovora.
Očitno smo Slovenci zamrznjeni pod globokim ledom in ne vidimo, da se nad njim že dela pomlad. Čaka nas veliko zdrobljenega ledu.
ZVŠ